In samenwerking met Dieseko Group BV is onlangs door De Klerk op de Rotterdamse maasvlakte bij de HES Hartel Tank Terminal BV een buispaal met het grootste VM blok ter wereld geplaatst; de PVE 90VM.
In opdracht van Koole Tankterminals gaat De Klerk Werkendam in het najaar van 2019 starten met het vervangen van 600 meter kademuur bij Koole Tankstorage Botlek in de 3e Petroleumhaven te Rotterdam Bo...
Overname Labrujère door De Klerk Werkendam
Hij is er weer; de nieuwe editie van onze halfjaarlijkse nieuwsbrief met interessante nieuwtjes en artikelen vanuit ons bedrijf, uitgave juni 2019.
Op woensdag 8 mei jl. hebben gedeputeerde Rik Janssen van de Provincie Zuid-Holland en directeur Arie Schaap van De Klerk de 1e fase van de oeververvanging Gouwe feestelijk afgerond.
Met trots presenteren wij u onze 3 nieuwe bedrijfsfilms! Maak kennis met ons DNA, verweven in Waterbouw en Staalconstructie.
Op InfraTech 2019 heeft De Klerk de Green Deal Duurzaam GWW 2.0 ondertekend.
Van 15 t/m 18 januari is De Klerk Waterbouw aanwezig op dé ontmoetingsplek voor de infrastructuur!
Een twaalftal Brabantse ondernemingen uit drie verschillende bedrijfstakken neemt deel aan een onderzoek van het Klimaatplein en de Provincie Noord-Brabant naar CO2-besparing.
De halfjaarlijkse nieuwsbrief is er weer, 3e editie december 2018.
In opdracht van Havenbedrijf Rotterdam en de Kramer Group wordt een nieuwe kade en kraanbaan aangelegd aan de prins Willem-Alexanderhaven te Rotterdam. Het project is aangenomen in combinatie met Zübl...
Het is weer tijd voor een nieuwe nieuwsbrief, de 2e uitgave van 'Met het oog op morgen'!
De Rotterdamse haven is voor De Klerk geen onbekend terrein. Veel projecten zijn en worden er door ons gerealiseerd. Grote werken of kleine werken, De Klerk werkt overal!
Voor opdrachtgever Odfjell Terminals Rotterdam gaat De Klerk Waterbouw de bestaande steiger 10 in de Derde Petroleumhaven uitbreiden. Het betreft de aanpassing om een volledig beladen SUEZ-Max schip (...
In opdracht van Gemeente Amsterdam gaat De Klerk Waterbouw Brug 108 volledig vernieuwen, inclusief de fundatie.
Duurzaamheid: ook op het water! Als 2e schip in onze vloot heeft werkschip IJmeer de nieuwe schone PACCAR / DAF MX-11 Stage V motoren gekregen.
Kanker raakt ons allemaal. Een op de drie Nederlanders krijgt gedurende zijn of haar leven kanker, per jaar ruim 100 duizend mensen. Jaarlijks sterven er zo'n 43 duizend mensen als gevolg van kanker. ...
Met trots presenteren wij u de 1e uitgave van 'Met het oog op morgen'. Onze nieuwsbrief die we vanaf nu 2x per jaar uit zullen brengen.
In het kader van een WMI WERK-bezoek is afgelopen week wethouder Matthijs van Oosten van de Gemeente Werkendam op bezoek geweest bij De Klerk Staalconstructie.
In samenwerking met Vink Diesel en als onderdeel van de innovatie & voorlichtingsstand van het Bureau Voorlichting Binnenvaart (BVB) & het Expertise- en InnovatieCentrum Binnenvaart (EICB) zal...
Bij de keuze voor hermotorisering van heischip Noord was het voor De Klerk vanzelfsprekend om op zoek te gaan naar een vooruitstrevende toepassing van de hedendaagse techniek.
De Klerk Staalconstructie heeft een schitterende MicroStep CNC brandsnijmachine in gebruik genomen voor intern & extern werk.
Onderstaande ‘pluim’ is ons spontaan toegestuurd door een bewoner bij de Zaanbrug in Zaandam, langs het traject van project ‘Vervanging van remmingwerken bij 3 beweegbare spoorbruggen in regio Randsta...
Interessant om te lezen; in de nieuwe editie van OTAR magazine staat een mooie publicatie over ons project 'realisatie steiger LBC' te Rotterdam.
Meer disciplines. Meer middelen. Projecten aanvliegen van plan tot oplevering, met eigen mensen en materieel. Dat is De Klerk. Waterbouw én Staalconstructie. Door deze combinatie voelen we ons zeker. Simpelweg omdat we dan de beste controle hebben over uw belang. Het maakt ons tot een partner waar u méér aan heeft dan een ‘gewone aannemer’, al sinds 1859.